som pippa sa, jag vill ha meducin

Mediciner är farliga! Eftersom de gör att man mår prima och tror att man kan övervinna världen för stunden. Det finns en baksida. Igår kväll efter jag tagit min mirakel medicin bakade jag lite, allt kändes typ riktigt bra och jag var nöjd. Jag var dock inte alls lika nöjd imorse då jag legat med super skallebank hela dagen och varje ljud ville jag döda. Läkaren hade liksom rätt om medicinerna, han sa nämligen att de kommer lura mig att tro att allt är primaballerina men det är bara medicinerna och inte det verkliga tillståndet. Det gick visst inte att lura kroppen. Men jag är så uttråkad, känslan av att räkna bubblor i kokande vatten är typ mer spännande än detta. Jag är inte en person som ska få 'husarrest', detta faller mig inte alls i smak!
Rädda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0