oturs fågeln var på besök


Jag har aldrig ansett mig själv som vacker och härmed kan jag även klar göra att i detta nu är jag allt utom vacker. En turs fågel hälsade på mig i lördags.
Grimman var på, jag kratsade framhovarna på Digi och sedan är allt svart. Det enda som jag sådär någolunda kommer ihåg är att jag såg att mina händer var blodröda och på något vänster har jag lyckas ta mig ut från boxen och jag hör någonstans långt borta Daniel ropa mitt namn. Sedan befinner jag mig i min lägenhet för att hämta mitt försäkringskort och ser mig själv i spegeln vilket jag inte skulle ha gjort. Jag kände ingen smärta men tårarna rann antagligen av chocken. På akuten trodde de att nästan har bryten eftersom mitt hela ansikte var som en uppsvälld ballong och mina läppar som extrem överdos av botox. Direkt sattes nålen i armen för att smälla i mig smärtstillande plus även dropp. En CT gjordes, jag fattade ingenting. De konstaterade, tur som var, att näsan inte var bryten (hade antytt till läkaren att min näsa är stor nog som den är..) men jag behövde stygn under underläppen där de sa att det inte var ett djupt sår men skulle bli ett fult ärr utan stygn. När kära läkaren sedan ska spruta in lokalbedövningen så känner jag hur det börjar smaka illa i munnen och han avbröt och fann DÅ att jamenvisst, jag hade ju bitit hål. Det var lite djupare än vad det såg ut. Så stygn både på insidan och utsidan, sweet. Fick övernatta på sjukhuset och avled nästan av uttråkning med mitt coldpack och lilla smärtan. Men vet ni vad det bästa med smärta är? Den låter dig veta att du inte är död än!Så förjävlig ser jag ut med blåöga, blåsvart näsa, svullander, botox läppar (Angelina Joulie slå dig i väggen) och stygn. Plus att idag fick jag bedömningen att jag ska vara SJUKSKRIVEN i en vecka, men snälla döda mig istället! Är redan uttråkad till max......
PS. Men vetskap har jag fått på kuppen, jag ska INTE satsa på botox i läpparna. Fick här gratisexempel och det ser inte alls bra ut. Inte att rekomendera.

Kommentarer
Postat av: Annica Vanhatalo

men gud va hände?? hoven i fejjan? Vila nu upp dig ordentligt från dom tokiga unghästarna!

2011-09-05 @ 23:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0