it's all about now

Stygn i ansiktet borta, ärr vacker där, första riktiga arbetsdagen, 3 hästar ridna, kratsat Digis hovar för första gången efter olyckan, gick fint, Shooting Star bockade runt, ingen överraskning present precis, Dollinger är en stjärna, Myst med Wüsti, badat alla hundar, hjälp småflickorna med hästarna sina, Digi blev uppklassad - flyttade upp till tävlingsstallet, Chef på riktigt undervisninghumör, ska planera allt, imorgon har jag en ny häst att rida in, Donna Valentina har vuxit på höjden och bredden men hon ser fortfarande lite vanskapt ut, spännande, blivit nedsprutad med vatten av AKL, dygnsur, mina rena ridbyxor blev jätte smustiga, bittert men inte lätt med hundkrafter alltid, Ny dag imorgon, nya tag, återbesök hos läkaren på fredag, jag vill att min läpp ska bli normal, ska kanske börja be aftonbön, mirakel sker, med eller utan Gud hjälp, Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0