HÅLL/FINGRARNA/I/STYR

Alla som känner mig vet hur jag har tendens att pilla bort allt jag kan pilla bort och även om det inte är möjligt att göra det gör jag det möjligt. Pillade lite på min superdunder läpp idag, finns ju alltid äcklig hud som kan pillas bort på en fläskläpp... Biten jag pillade på idag och försökte rycka bort satt som hårt fast, jag försökte länge och väl men gav sedan upp för att kolla i spegel hur fasiken jag skulle gå till väga för att få bort biten. Vid spegel upptäcker jag att den bit hud som jag trodde satt så hårt i själva verket var ett stygn som jag nu lyckas få att blöda. Hoppsan kerstin. Så jag tejpade på lite skyddtejp och hoppas att jag inte orsakat mer skada i mitt sönderslagna ansikte.

Och farbror doktor sa att eventuellt måste vi öppna upp på insidan för att det läker inte önskvärt, har typ en köttbit som sticker ut läskigt. Detta skulle innebära mer AJ och nya stygn. Så håller fingrarna krossade att det inte kommer hända.. PS. funderar på att anmäla mig som ansiktsmodell, tror jag denna vecka skulle ha en framtid som det. Ironi, oh vad jag älskar ironi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0