SLEEPWALKER

När man hör någon snarka ljudligt och man själv är lite småtrött blir helt plöstligt ögonlocken jätte tung och man kämpar för livet att hålla den öppen. Sedan om det är på det sättet att man kan tillåta sig själv att sova, eller man vill somna, och någon snarkar vill man bara hugga huvudet av den som snarkar eftersom denna för ett sådant oväsen. Själv gnisslar jag ljudligt tänder, vilket inte stör mig alls men idag är min verklighet det förstnämnda. Så nu ska jag fortsätta med att intala mig själv att jag är jätte jätte pigg och se lite mer lady och luffsen som för övrigt är sjukt mycket bättre på svenska. På engelska är allt så lamt, var är inlevelsen liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0