LETS FACE IT

Wüsti, min drömhäst. Red honom idag samtidigt som MR var i ridhuset och han gav sådär lite tips och well lets face it, wüsti är en stjärna även om piloten är kass! Och träningvärk i benen har jag fått och sedan att kunna hålla en häst med endast mage och rygg är en sån grym känsla. Svingar du lite mer med bäckenet så svarar han direkt. Det är så man blir hög på känslan. Och jag springer med ett konstant leende!!
Imorgon åker jag med lilla tufftåget till Janina över helgen, glädjer mig så. Sedan att jag känner denna känsla att det är helt fantastiskt kul att jag imorgon också påbörjar en kur med antibiotika tio dagar är väl att överdriva.. Caio..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0