allt jag hade förstorat

Den vackraste stunden i livet var den när höet kom
och allt var tio ton.
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'

(nynna sången Lars Winnerbäck - kom änglar)
Varför köpa gymkort när hö kommer så lägligt och allt ska lastas ut och det endast är en lastbil med släp vilket i sin tur innebär tio ton. Gud vad vi myste uppe i höbodan, det var ju bara så varmt och gemütligt! Det bästa är att första lasten alltid innehåller relativt-'okey'-stora-balar medan den andra lasten har dessa idioti-tunga-balar. Tanken bakom det där förstår jag inte alls faktiskt, logiken är noll , noll. Nu väntar jag med spänning på att min bodybuilder kropp ska uppenbara sig, än så länge är bara min mystiska knöl på underarmen större. Var har den extrema muskelmassan som skulle uppenbara sig försvunnit? Jag ska titta efter i socklådan...

Kommentarer
Postat av: Eric

Det går skitbra, har så jäkla roligt! :D Hur har du det i Frankfurt?

2011-05-26 @ 23:16:33
URL: http://blogg.ericus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0