SILENCE

Jag och teknik har väl i stort sätt aldrig gått hand i hand. Det är alltid tjavs och omständigheter när detta ord sätts i samma mening som mitt namn. Som just nu, nu mobil har slutat fungera totalt och det känns verkligen så där fantastiskt speciellt när jag köpt den nydligen och spenderade iväg tusenlappen på den. Och denna lätta panik att jag inte då i sin tur använt pengarna till något bättre gör mig illamående. Sedan känns det bara som att ALLT faller samman nu. Insidan skriker och river och klöser medan utsidan är maktlös idiot som far ut och springer sig tanklös så pass att kroppen inte vill ta ett steg till och varje muskler och organ kippar efter andan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0