COLOURFUL

Jag insåg en sak idag. Fröken Carlsson hade FÄRG i ansiktet, eller jag insåg det inte först fick kommentaren typ 'du ser ju inte likblek ut längre' och jag checkade spegelbilden och POFF jag hade lite normal färg i ansiktet. Värt att skålas för! Detta firades med att fara in till Frankfurt, fina fina Frankfurt!! Och där tittades det lite på människor, ack vilken underhållande sysselsättning! Plus att jag blev lockad i håret av en försäljare och JA jag vill ha den plattången! (skriver man med tre 't':n? platttången? kändes myskofel.) Men den var HELT fantastisk!!!!! Vill ha begäret är högt! Dock fick försäljaren minuspunkter när han kommenterade om min ålder. Inte alls okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0