ANNA/GRUNDITZ/GOES/CANADA

Min finaste siknäsare Anna är nu på G mot Canada och ska uppfylla sin dröm med att jobba på en farm ett år! Jag är sååååå stolt att hon tog steget, för hon har velat rätt rejällt och jag har puschat hela tiden! Och nu händer det! Gahhh, jag är helt upp i varv för hennes skull! Kommer dock bli så sjukt konstigt att åka till Sverige och inte ha min Anna där uppbokad för min Sverigevistelese MEN vi planerar hennes hemresa i minsta detalj! Att någon annan uppfyller sin dröm på detta sätt gör mig så glad! Speciellt när det faktiskt är min Anna, den försiktiga, ville vara osynlig och ej uppmärksammad alls typen och så blev hon bästa vän med mig! Helt plötsligt befann hon i rampljuset och rockade världen vid min sida! Vi är så sjukt olika, vi har faktiskt disskuterat det ett antal gånger hur 'oklffande' det egentligen är men vi är trots det som 'handen i handsken' för varandra. Jag är oerhört tacksam att hon finns i mitt liv. Och jag kommer sakna henne som ett psykfall men ack vad mycket av hennes äventyr vi kommer kunna prata om! Synd bara att Canada ska vara så långt borta, är ju som svårt att fara en 'weekend' att hälsa på sådär.
Anna Grunditz, du är min färgklick! Rock it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0