when dreams comes true....




Människan har mål och drömmar som vi ständigt strävar efter att kunna uppfylla. Ibland ´ligger det inte i ens händer att uppfylla dem fast det ändå halvt är det. Just den där känslan att känna adrenalinet pumpa gärnet och hela kroppen blir en jordbävning är upphöjande och en drog givande känsla. När man får uppleva detta RUS så kän man leva på det väldigt länge.

Det här är VARFÖR jag håller på med hästar! Idag chockerade Frau Linsenhoff mig genom att säga den enkla meningen 'ta på dig ridstövlarna, Elli' och POFF bara så fick jag rida min älskade Wüstensohn! Denna häst som är knäpp och galen men alltid varit min number one även om jag bara groomat honom åt henne. Varför jag har haft kvar honom som groomhäst är för att han freakar ut med de andra såsom att bitas, vara jävlig and so one... Men han är min stjärna, denna fantastiska häst, he's the ONE! Min högsta dröm har varit att rida honom, jag är helt lyrisk!!!!!  And what a feeling. Tror även AKL insåg vilket glädje hon gav mig, jag satt som ett barn som för första gången får rida sin ponny, med ett fet-smile. TACK AKL!!!! du gjorde min månad idag!!!!

Och jag inser redan nu att jag kommer ha sjukt svårt att sova ikväll, molnen bara fluffar upp omkring mig! Och denna dag startade även helt kanonbra! Min Dr. fick för första gången agera ledarhäst i avdelningsridning och tror ni inte att han rockade startfältet? Både jag och Caro var totalt mållösa över hur awesome han var! Fina fina Dr.!!!



VACKRA, VACKRA, JÄTTE VACKRA WÜSTENSOHN-SAHIB!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0