Tonight let the music take control



Yesterdays party.

Vad kan man mer säga än fullständigt genialt! Sjukt trevliga människor alla i underbart partymood o massa rocki'n the dancefloor. Fantastiskt kul! Och jag fullkomligt älskar att klubbarna stänger efter fem, även om fötterna säger sitt redan långt innan. Så runt tio i sex var vi på hemmaplan, hälsade glatt på Sandrine som jobbade och traskade vidare med grymt mycket svammel med sällskapet jag hade. Vi alla ENBART flummade omkring, snackade massvis när alla slutligen bestämde sig för sleep-time. Jag och min idiotenergi kom istället på den fantastiska iden att lägenheten skulle städas så runt halv tio, tio något studsade jag i säng med flufftäcket. Dock saknades en viss Taavola-tjej för ´tradiotionen fotbad i mitt badkar, riktigt kasst! Kom tillbaka gullet! Efter någon timmes sömn återfann energin sin plats dock bestämde jag mig för att mysa med film o skriva lite i helvetes-boken. Men begäret att göra något blev rätt stort så en promenad fifflade jag också in. Ibland är det rätt skönt att ha en chill söndag.

Men som sagt.... JAG ÄLSKAR TYSKLANDS UTELIV!!!
Och tack till det underbara sällskapet, u all rock!
Längtan efter nästa partykväll är big.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ohhh darling!!! Jag saknar dig med! Hade mehr als gerne varit med på en runda i frankfurt? Vilken club blev det i lördags?

2011-01-17 @ 06:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0