SUNDAY/NIGHT/LIVE



Pysslar iordning lite saker för barnvakteriet ikväll vilket innebär nåt att läsa, nåt att plugga samt datorn. Man måste ju sysselsätta sig när barnet sover, effektivitet.
Annars så har jag insett att jag har inga gröna fingrar WHAT SO EVER, jag har EN krukväxt i min lägenhet. Just nu panikvattnar jag den eftersom den ser mer död än levande ut. Har typ fem gröna blad och resterande nakna - bra gjort!

Svar till en fråga som ställdes: Wami är dräktig och beräknas att få sitt föl inom närmsta veckorna, har mjölk och dylikt. Så vi checkar henne varje timme nattetid vilket är sjukt viktigt även om man bara vill döööö när klockan ringer på natten speciellt när jag måste gå över halva gården för att titta på henne i en minut och sedan tillbaka vilket brukar resultera i att jag är jätte pigg när jag återkommer till min lägenhet! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0