BEAUTIFUL/SUNDAY/MORNING



Känns bra att jag på min lediga dag inte kan sova en sovmorgon. För det är ju så mysigt att vakna halv sju, vrida och vända på sig lite och inse att allt vad som heter vara trött är bortblåst med vinden. Sedan är det inte direkt så att man sovit många timmar också, nejdå fullt ös medvetslöst här. Checkade Wami vid tolv sedan for jag och umgicks med en kompis för att sedan åka tillbaka till schafhof vid fyra för att checka den lilla hästen igen and theen sleep.. Men man måste bara älska storstäderna, var annars finns det fik som har öppet during the night? jag gillar!

Så chuck chuck ska plugga lite nu då. Vilken fantastisk start på morgonen!
Fast egentligen är jag inte alls bitter, jag har ju HELA dagen på mig nu att hitta på vad jag vill men klockan sju väntar lite arbete. Ska rocka kvällen med söta Marie :)

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför måste du titta till pållen där så ofta?

2011-01-30 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0