STARBUCKS/FRANKFURT

När man kommer till Starbuck och inser att det är väldigt jätte fullt kan man bli lätt irriterad och ge en mördande blick till personer som verkar ha suttit där i evigheter, man vill som intala dem att det finns annat folk som också vill utnyttja sittplatserna men nej, de fortsätter och upptar alla vad som heter sittmöjligheter och fortsätter sina intressanta samtal om det så är med en annan person, en bok eller en laptop spelar ingen större roll.
Igår var jag och Patrik de personerna. POFF så hade vi suttit i typ fyra timmar, avverkat tre 'grannar' och inte insett att våra varma koppar var slut för länge sedan och blivit borttagna. Femton minuter max tänkte vi att vi occuperat sittplatserna men fallet såg lite annorlunda ut tydligen. Ja, jag har kommit till insikt nu. Jag ska inte sätta förbannelser längre på personer på Starbucks, jag är ju minst lika illa själv. Men dock tycker jag inte att det räknas. Jag fortsätter nog med förbannelser iallafall, roligare så.
Men vill ni veta hur fantastiskt det är att ha KOMPIS här? Jag är så nöjd som ett litet barn!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni har haft det trevligt tillsammans där nere :)

2011-02-27 @ 22:43:48
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0