SHOOTING/STAR



Visst ser min lilla Shooting Star söt och snäll ut?
Så är det inte alltid, han är en riktig bitch med hingstbeteende som icke är acceptabelt dock jobbas det på. Igår lyckades denna lilla råttan stegra över Daniel när han tog honom från paddocken. Han klappade framhovarna i nacken och ryggen men Daniel mår bra som tur är! Tensolvetar lite men annars allt ok, dock var vi ALLA mindre glada på denna Shooting. Jäkla apa! min apa... Nää, det ska bli intressant att rida in honom.
Han är ju söt på sitt sätt även om han behöver strikta ramar.

Kommentarer
Postat av: mams

Hej snuttan.

Jag håller med dig om att han är söt. Kommer du ihåg!! Din första drömhäst skulle ha hel bläs med vit nos. Det lilla jag kan se är att han verkar ha snälla ögon.



Kramar Mamma, pappa, hugo, hjalmar, måns och ramsan.

2011-02-12 @ 10:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0