I/JUST/CAME/TO/SAY/HELLO/!

Fy skäms på mig och inget uppdaterande. Ordning.
Precis hemkommen från bio 'the king speech' faktiskt riktigt bra! Även om hur jag kände hur min kära kamrat John ville komma och hälsa på men det fick han inte! Haaa! in ur face.
Veckan har flygit förbi i raketfart och den har bjussat på många braiga nyheter och upplevelser för min del. Helt ok. Plus funnit massa ny bra musik, gud jag är beroende. give me more! Längtar dock som ett tok på att nästa vecka ska starta, jag är så glad! finally. tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du påpekar att jag inte håler mig uppdaterad av vad som händer dig. Men hur ska det gå, när du själv erkänner att i blan är det i och så med uppdateringen.

HA nu en härlig och trevlig vecka och vi hörs när du finner att du har tid.

Puss och kram mams

2011-02-21 @ 18:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0