power to the music

Finns bara ett sätt att få detta genomfört! HÖG musik och finna motivationen att sätta på sig städoutfiten och inleda uppdrag granskning av kläder and other crap. Ikväll ska jag även sitta barnvakt för hela slanten eller jag ska till och med ha det så trevligt att jag ska spendera tre nätter med henne. Vaddå, vem sa att det är fel att jobba minst 72 timmar non-stop? Ska man jobba ska man göra det helhjärtat, så direkt från stallet kommer jag gå till Marie och spendera all min tid med henne. Men ack jag är inte alls bitter även om jag kanske kan få det att låta så. Alla vill vi ha pengar så det är bara att köra pang på rödbetan, annars når man aldrig mål som man i slutändan vill nå! Och vill man ha lite mer svängrum i ekonimin så måste man jobba lite extra. Tur som är så är Marie ett lustigt barn!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0