banankontakt

I förrgår pratade jag med två av de bästa av Sverige (lugn det finns mer bästa än bara två dock är en i Canada vilket inte alls faller mig i smak när det blir så komplicerat med samtal.) Iallafall det var så underbart att höra dessa röster även om sista samtalet bröt och återuppringning var inte möjligt. Sedan att Kompis kanske planerar en resa till Frankfurt igen gör mig helt galet glad. För är det något jag gör bra för tillfället så är det att sakna...
Och är det något Shooting Star gör bra nu så är det att inte kasta av mig trots att vi satt upp direkt - utan fram longering. Min lilla börjar ju nästan bli stor! även om en bock eller två inkluderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0