AGE/IS/JUST/A/NUMBER

Det är ju roligt att jag, som förövrigt är forever21, har en rygg som en 75årig kärring plus har världens fetaste blåmärke på höger sida av ryggens slut. Var kommer det ifrån? Önskar jag kunnat ge er en spännande berättelse hur jag gjorde akrobatiska dressyrkonster i luften och räddade en häst från att drunkna i en av fontänerna. Men ärligt talat har jag ingen aning, upptäcke bara att der gjorde lite småont vid beröring. Roligt hur jag får mina blåmärken, de hamnar alltid på konstiga ställen och jag har ingen aning hur de uppstår. POFF så är de på besök, jag som inte ens visar gästvänlighet!
Och så har jag kommit in i en tröttis-period också, inte alls passande. Surt sa räven om rönnbären och smaskade vidare...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej sötnos! Jag har hittat den på en loppis här hemma i kalix, tror den kommer från hemtex :)(tror de är en gammal modell) Dom hade inne den i julas (ny modell) tror jag men hann inte få tag på en då så hade tur att jag fynda för ynka 25 kr :)

2011-04-06 @ 07:01:12
URL: http://inredning-pyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0