world cup kentucky

Kvällen spenderades hos Martina och world cup tittande. Det gick inte hundra för Sterni och Matthias idag så det blir ingen kür men attans vad duktiga de var iallafall! Sedan att Edward Gal vann är inte direkt en chockerande nyhet. Därmot det spanska ekipaget, herregud aldrig någonsin sett en PRE röra sig som denna och som alltid piaffen är otrolig på dessa hästar.

Nej nog med häst, även om det nu må vara det enda jag sysslar med ;) Kan lägga in här att jag blev taggad på Facebook på ett oerhört sött sätt så jag kan leva på det längre, det var nämligen min storebror som skrev något väldigt sött och tog en bild från i sommras. Uppskattades till tusen! Det var verkligen värmande!

Och imorgon är torsdag vilket innebär bara en vecka kvar tills världens bästa Anna Taavola kommer till Frankfurt, Kronberg, Schafhof, min lägenhet och massa mys!!!! Thats amazing, i like!
Nu sportify och godnatt musik.


Kommentarer
Postat av: Anna

Wiiii!!! ich freu mich!!

2010-10-01 @ 17:51:21
URL: http://dieanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0