Upptäckes smygandes över gården ...




Sedan arr jag nästan höll på pissa på mig när jag skulle hämta Trixie från hans längenhet tänkte jag lägga till här. Jag traskar över gården, sneglar upp där securitas vakten sitter, ser ingen så jag traskar vidare. Sedan ser jag hur han kommer ut från kontoret med stormsteg med typ mördarsteg mot mig. Jag blev nästan rädd. Sedan när han insåg att det bara var lilla jag som traskade på gården vid den sena tidpunkten gjorde att han andades ut. Men tydligen hade han adrenaline som pumpade gärnet, han trodde att det var någon obehörig på gården. Nå jäklar tar han sitt yrke på allvar - helschysst, jag känner mig typ säker även om det inte är mig han har som uppgift att vakta. Men allas vår Thorsten gör ett spitze jobb. 

Men nog jäklar skulle jag ha pissat på mig om jag inte visste att Thorsten känner mig och skulle inte kröka ett hårstrå, jag vill inte möta honom om jag är obehörig på gården. Han har värsta, vad heter det, hård utvecklingbar pinne som polisen har...? Batong kanske? ähh, ni förstår. Förhoppningsvist! Kommer väl drömma om nå mördarsteg eller nåt sånt inatt, det vore väl något. Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0