No more nights alone !!

Nu finns inget som heter ensamma kvällar o nätter längre. Jag har en myskamrat!
Denna är lätt hyperaktiv, som jag, kan bli lätt övertänd av sitt eget namn, gillar uppenbarligen blingbling halsband, tycker om mys, promenader dock inte måndagsmorgon (vilket anses vara varje dag) och allmän uppmärksamhet. Denna är också otroligt söt, sockersöt faktiskt.
Trixie är nu inneboende hos mig medan Niki är i Thailand, jag är med hund! Jag stormtrivs!
Lätt om jag hade haft all tid på min sida hade jag haft en egen men just nu får jag nöja mig med att vara fodervärd, men det är inte helt dumt det heller. Trixie är ju faktiskt en av mina favoriter!







Snuttisen ligger nu vid mina fötter och sover (bild dock från i vintras), måste dock köpa henne en bädd eller iallafall en filt som är hennes. Lilla Trixie, vi ska ha det så mysigt du och jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0