Ich 'hasse' meine deutsche handy ... oder mag nicht ...

Jag vill hemskt gärna skriva hata just nu men använder mig istället av ordet OGILLAR SKARPT. Detta gäller min underbart dumma djävuls mobil. Alltså den tyska idioten. Jag ser att telefjonen laddar ett meddelande som är på väg in men efter 30 minuter har ändå ingen hänt. Så jag skickar ett test meddelande till den från min svenska, inget händer. Så jag startar om den, den freakar ut totallt och blir svårtsur. Jag startar om igen, Tadaaa den funkar men fortfarande inget meddelande infinner sig. Ogilla skarpt är en underbedrivt i vad jag känner. Jag vill hemskt gärna kasta den i väggen, hoppa på den, hota den under pistolshot och sedan få detta meddelandet som TYDLIGEN ska vara så svårt att ta emot. Däremot tror jag inte att det kommer funka - så jag lade den på fönsterbänken istället ihopp om att den söker mer sändning eller något åt det hållet. Jag är ju bara dumt nyfiken på vad meddelandet är om, mest troligt 'missed call from....' men endå!

Sedan att touch är totalt värdelöst är en annan historia.
Skit mobil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0