Feelings is everything.....?!

Ibland har jag börjat undra om jag blivit sjukt känslokall? Mor grina när jag släppte av henne på flygplatsen men jag, ja jag känner ingenting. Jag säger typ 'men vi ses ju snart igen, typ endast om tre månader'. Och det verkar som att det alltid är samma visa, samma sak när jag lämnar sverige. Mina nära blir tårögda men jag, jag står där som ett miffo. Känns väldigt konstigt, jag skulle också vilja bli iallafall lite ledsen. Lite känslor borde väl finnas gömda där under?

Jag tror jag både är otroligt känslosam OCH sjukt känslokall. Allt beror på situationen. Men ta det aldrig fel mina kära därhemma, jag saknar er ibland så det riktigt värker i hjärtat mitt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0