En strålkastare i en mörk tunnel

Idag är en sån dag då allt känns helt grymt fantastiskt och känner hur jag ler konstant inombords! AKL är grym och sedan få ha lektion med henne sittandes på en av hennes hästar - TJA jag flyger, jag är bokstavligt talat hög. Welterfolg är verkligen en superhäst, fy fasiken alltså! Hon må kanske inte vara en av guds vackraste skapelser när man ser på henne upponer MEN ridmässigt och utryckfullmässigt är hon i världsklass!

Jag studsar på moln, sedan att AKL vill att jag ska jogga henne under tiden hon är i Kentucky gjorde min dag, trots regn o grå himmel, till en  med strålande solsken. Bara att jogga en sån fin häst ger så mycket känsla och erfaranhet. Som sagt, så sjukt tacksam. Jag tror jag drömmer. Vem behöver egentligen droger?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0