einkaufcentrum

Jag äro en duktig medmänniska, jag har köpt skolmaterial och har även EN HEL DEL att göra med allt som heter skolarbete. Kan någon hämta en spade så jag kan gräva ner mig pytte lite djupare? Nämen jag blir ju mörkträdd vad ooptimistisk jag låter. Tillåt mig le när jag inser vilket passande ord jag använde 'ooptimistisk' tja det är väl svenska i ett nötskal, sätt in ett o lite här och var och det blir kalasgrymt! Men nu var det ju inte svenska jag skulle lära mig utan tyska, detta vackra sjungande språk som gör en nästan gråtfärdig av all berörelse man känner när man hör det - det är ju bara så vackert ! ehmm..? Fast tycker tyska är rätt cool ändå, när man börjar fatta lite mer så låter det inte som att alla vill döda varandra eller att alla är fly förbannade hela tiden MEN jag ser det ännu som ett mysterium om 'man kan låta romantisk på tyska'.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låta romantiskt på tyska? haha, njaaa... de flesta tyskar som ska vara romantiska låter så där starkt kåta.. typ. Eller så kanske det bara är jag? ;P

2010-09-09 @ 12:56:28
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0