what dosen't kill you makes you stronger, right?

Men ett nackskott borde jag få!

 Har varit så sinnessjukt arg på mig själv idag, jävla dressyrkontrollfreak fattar du inte att man inte kan rida i samlad galopp i kombination med fyra galoppsrång? Gaaaah. Något förbannad jag blir när man sitter där och pillar för att det ska se så fint ut när man egentligen bara ska sätta gasen i botten och köra gärnet. Hela kombinationen blev ju galen vilket gjorde att vi pallnitade (ENDAST och ÅTER endast mitt fel!) kaputtade hela oxern och blev knockad och favoritörhänget försvann - lyckat! Stackars layouter, han fattade inte alls vad jag höll på med. Men sedan fick vi pausa en stund (behövdes så jag fick motivera upp mig själv igen...) och sen åter köra hela banan igen, då jäkla gick det klockers! Han är så duktig! Piloten är bara så värdekass. Och om ni frågar hur motivationen för Wettkampfen är så är den icke hög for the moment.


Varför kan inte jag få vara en ultratalang som Johan?
SKITSKITSKITSKIT!
Prestationsångest de luxe plus femtio.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina Berggren

Ellie,du fattar inte hur mång ggr jag pajade kombinationer,serier,banor!!!att herr w hade tålamod med mig förstår jag inte,men av någon anledning gjorde han det och av någon annan ännu mer konstig anledning tror jag faktiskt han tyckte rätt bra om mej oxå!

å wettkampfen i dillenburg e bara skit ändå!

2010-10-21 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0