Wanna get a haircut?

Strax dags att hoppa i 'Schermaschine' kläderna och anfalla Junior! Han ska få bli nakenfis, just nu är han verkligen fluffmonstret number one. Men han är söt.

Annars så fryser och jag Winona ikapp i stallet, på mornarna går vi båda som köttbullar men skakar som löv. Sedan att mina tår kändes typ förfrysna innebär bara JA jag är vek när det kommer till kyla! Något jag lärt mig acceptera med mig själv. Typ. Nästan iallafall. Att jag sedan önskar 24/7 att jag skulle vara en såndär kaminvarm människa är ingen jag håller hemligt heller.

Tack Kristina, hoppet är inte ute än med mig även om det kändes bajs. Wendenburg tror jag kommer göra sitt bästa till att göra mig till galen hoppetossa! Jag hoppas på det iallafall! ;-) Och Dillenburg, gosh jag vill ju göra så bra ifrån mig så jag avlider! Baskat också liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0