Moorlands Totilas nu tysk

Ja Moorlands Totilas är såld till Tyskland och NEJ vi vet inte vem som ska rida honom även om rykterna sprider sig som vinden. Lätt irriterande också när folk dömer. Själv tycker jag, visst det är JÄTTE synd för Edward Gal för han har verkligen lagt ner mycket på den hästen, han vet varje milimeter på den hästen och det är ju en drömhäst, en världshäst!!! Men detta är hästvärlden, allt har sitt pris! Summan var ju inte direkt liten heller... Sedan tycker jag också 'Go Germany' fatta vilken superhäst Tyskland fått för framtida OS, VM, EM, u name it! Hästen har skrivit historia med Edward Gal och det kommer föralltid förbli så. Sedan kanske han får fortsätta sin resa med ny ryttare men vad ska jag säga?

V Ä L K O M M E N  T I L L   H Ä S T V Ä R L D E N !




Så är de helt enkelt.
Jag ger varken ris eller ros. Hästen är helt enkelt ta mig fasiken FAN-TASTISK! En på millionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0