jag vill ha en egen måne som jag kan åka till

Nej, det kommer inte skrivas om Dillenburg. Missnöjdhet är det ledande ordet.


Idag har jag fortsatt kampen mot att bli Elli The Bodybuilder. Hör och häpna, hjärtattack avböjs bestämt men vänligt, jag puschade mig själv duktigt. 4,02 på pilatesbollen, jäkla mina ryggmuskler typ hoppade jämnfota och lite därtill. Men är det inte att älska, denna ljuvliga känsla som man får efter träning? Det kan jag döda för. Bäst är dock efter idiotspringtur. Men gym ´är också helt ok!

Idiotpluggeriet fortsätter, imorgon ser planen ut som så att jag ska umgås med min super tyska lärare hela kvällen. Marie har redan börjat fundera ut vilken film vi ska se, hon berättade att hon hade massa nya som vi bara MÅSTE se. Hon är som söt lilla Marie :-)



Annars då? 
Hmm... Bra fråga!
btw Grattis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0