I tell you yes, you tell me no, I ask you why, you never let me know

Och Tomas o Reiner sade: 'må det bli ljus' och poff så fungerade alla lampor i min lägenhet. Har varit lite mörkt ja, men nu kan man icke leka mörkerkurragömma längre. Fast egentligen kan man det, fast man kan NU fuska! Lite häftigt.

Annars hade vi springstunde idag med Herr Wendenburg. Han är en hejjare på att höja och jag känner vekligen hur adrenalinet pumpar när jag tittar på hindret. Idag låg det runt hundratjugo centimeter, ja i min värld är det jätte högt. Men fina hingsten, som har all rutin trots sina sju år, hoppade som en gudagåva. Sedan att vår tränare alltid, alltid, alltid frågar hur min piercing mår är rätt komiskt. Kul också när han säger på tyska att 'hoppa det där, sedan det där o sedan svänger du vänster' 'vad heter svänga vänster på svenska?' jag svarar och så upprepar han det med hans alltid glada o tyska brytning - han är störtskön! Motivation på topp!

Ska vi kanske ta och titta på flygbiljetter? Bra idé!
Men jag kommer bara hem om det är snö då, do we have a understanding? ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan komma nu det har snöat jättemycket inatt. :)

<3 kramar

2010-10-14 @ 10:40:32
Postat av: Annica Vanhatalo

Hoppning? vad hände med dressyren....

Ellen har börjat ridskolan nu and she love it.

Ha de:)

2010-10-14 @ 23:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0