i had a dream last night, a awesome dream



Och hade en fantastisk super najsig dröm, värsta flickdrömmen men ack det är väl så det blir när man ser häst hela dagarna eller ? Värsta middagen med massa tända ljus o grejer, blommor, skratt, ni vet spänningen innan man kysst varandra (love that one), går vidare från middag hittade på spontan saker, skrattade extrem mycket, hittade på roliga galenskaper, tittar på stjärnorna, sjunger karaoke (även om jag är värdelös så gillar jag ändå stämningen över en bra kareoke-bar där folk BJUDER på sig själva).... Gosh, vad sur jag blev när jag vaknade och insåg att det var en dröm. Det var sjukt dåligt så det nästan borde stämmas! Dock att beskriva en dröm här och ju också rätt kasst för känslan kan icke förmedlas och jag inser nu också att ACK så många timmar den kvällen måste ha haft, haha.

Sedan att jag dagdrömmer om supersemestrar och annat tjavs hör väl till flickgenerna.
But the biggest one is to become a freaking-super-good rider. Men den drömmen måste jag kämpa för, den uppenbarar sig inte Poff sådär bara, blod svett o tårar! Here i come! Fan också, nu jävlar ska saker hända annars blir jag vansinnig. Lär dig för fasiken, pepp pepp pepp.



Give me a break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0