i don't wanna be anything other then me


Något jag ogillar skarpt är när människor säger en sak, bestämmer en sak men sedan inte håller det. Det är okey om människor hör av sig och säger 'nej tyvärr kan inte' eller likanade men att bara utelämna det tyst är inte direkt okey. Det är respektlöst så fruktansvärt och ger mig tanken om hur människor värderar andra människor. Deras tid är också värdefull. Så egentligen ska man alltid ha tio extra lager med skinn på näsan så man bara kan skaka av sig det och liksom ge sig tanken 'är människan värd vad du offrar?'
När jag får höra om såna här saker, ja det kan driva mig fullständigt vansinig just eftersom den ömsesidiga respekten, som varje människa bör ha, har gått förlorad.

Och det mina vänner, är inte okey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0