Hej vad det går!

Han är färdig och ser jätte snygg ut! Dock hade jag HÅR överallt och det är inte den mysigaste känslan kan jag tala om. Men ack från topp till hov no hair, bara sadelläge och triangel vid svansen. Fatta hur snygg pollen är! Säg vad ni vill, men aldrig i hela mitt liv ska jag lämna typ hvuvudet oklipp igen. De ser ju ut som grottmonster då! Nej fy, så vill vi inte ha det. Plua att alla våra klippmasikner är paj, så vi fick skicka in dem. Sista pajade när jag klippte, tyckte den klippte dåligt så jag tog isär det och där insåg jag att det ska nog lagas. Tur som är kunde jag låna Franzis och hon är så snäll så jag får låna den imorn igen. För imorgon är det min älsklings tur, min söta wüsti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0