Hej, jag vill shoppa. Frankfurt har söndagsöppet men jag måste motstå att fara dit när min budget säger big NONO. Festligt. Men nej!

Söndags härliga ledighetsstämma vilket innebär för Fröken Carlsson studera studera studera och lite mer studera. Vilket spännande liv jag lever. Ska nog ta mig friheten och tvätta kläder o städa lägenheten också - you didnt see that coming eftersom det är inte alls så att det behövs. Aldrig att jag skulle råkas lägga kläder på golvet. Ack, vem gör sånt? Skamligt. Nästan så jag blir mörkrädd.

Fast först och främst ska jag ut på promenad, tjugo grader ute. Är det någon mer än jag som bokstavligen njuter?
Nej nu ska jag dansa vidare i min lägenhet, sportify gör allt så dansvänligt. Stal massor med musik från daggi igår, dags att poppa med andra ord! Popcornhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0