dosen't matter if you're black or white



i-landsproblem: hårfärg.
Jag har liksom bestämt mig att även om ekonomin säger NEJ så måste jag göra något åt mitt hår. För smeknamnet skabbräv kommer väl snart att användas flitigt som mitt smeknamn och det är inte okey! Så innan ett sånt smeknamn uppkommer gick jag upp till Martina idag om råd o vägledning. Hon är även min kommande (söndag) personliga exprementerare inom håreriet. Hon ska attackera färgburken och kladda i mitt hår. Så hon ville undersöka det först. Därmed antydde hon att jag är Blond (!?) ehmm men Nej det är jag inte alls det! Solblekt kallar jag det. Jag har BRUNT hår, Daggi är till exempel praktexempel på blondin. Men jag, nej detta går jag inte med på! Så istället för smeknamnet skabbräv (som jag nästan föredragit) blev jag kallad 'Blondie'. Och ja, hade det varit så att jag haft värsta superblonda snygghåret hade jag inte alls klagat en sekund men så är inte fallet alls liksom. Martina måste ha synskada ;-) Vi disskuterade även länge o väl om hårfärgen min. Hon står fast vid blond och jag vid brun. Men på söndag skall det färgas. Min risbuske så återuppstå!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0