Alla hade en vän med en bil, vi åkte långt bort. Och vi kanske till och med lämna Sverige.

Men jag kommer tillbaka, i hela nio dagar. Detta kommer inträffa mellan den 30 December och 8 Januari, ses vi? Jag vill busa i snö, åka snowboard, bob, skoter (?) mysa, öppen spis, prata, skratta, göra vad lillasystrar är bäst på irritera sin storebror, pussa på världens bästa häst, busa med Duracell o pernsionären, se raketer, go crazy... Jag ska helt enkelt ta till vara på varje sekund jag kan, det är inte varje dag jag hittar vägen till Norrbotten. För att vara exakt händer det två gånger per år.
Så mina vänner, jag ser er som fullbokade!







Och Kompis, vill du dejta på arlanda?


Kommentarer
Postat av: Anonym

8 Januari, Arland, Check! ;)

2010-10-20 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0