10 10 10

Ta till vara på resterande delen av kvällen.
Det är ju trots allt 10.10.10 idag. Jag känner mig dock vimmelkantig MEN trots det på världens bushumör! Kom och lek med mig. Drömde här för någon natt sedan om snöbollskrig. Allt vitt, lagomt jättekallt och rosiga kinder. Sedan att jag fick veta att första snöflingan fallit idag i Svealand är ju helt absurt. Hur konstigt är inte det? Det är ju bara oktober! Tyskland befinner sig i höst, vilket innebär min andra höst på bortaplan. Träden är röda, gula, gröna och vackra. Har dock redan utrustat mig med två täcken, ja jag kommer mest troligt inte överleva vintern. Varför kan inte jag få vara den där personen som inte skakar tänder konstant? Vid sextifem års ålder kommer jag antagligen inte ha några tänder kvar - de kommer bara borthackade. Skamligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0