Vad du är duktig, Carlsson!

Pinsamt liksom.
Imorse skulle jag och Bacia på våran dagliga tur till veterinären. Eftersom Linsenhoff nu vill ha Tierklinik Hofheim (förstår henne fullt ut) att byta bandage så var det bara att åka med räser-bilen mot kliniken. Väl där är allt mörkt, ser inte en levande själ. Bacia är uttråkad bak i bilen och tittar oförstående på mig när jag lummar omkring sökandes efter levande väsen. Jag försökte nämligen förstå mig på ifall det kanske var så att det var en annan ingång på helger, jour u know. Klockan tickar, jag ger upp så jag ringer Daniel som jag i sin tur ber att fråga Winona om hon kan använda sin Iphone för att få reda på nummret till kliniken o därmed ringa och fråga. Sagt o gjort. Fem minuter senare kommer veterinären ut från kliniken och typ bara 'men du kan ju ringa på här' pekar. Ehmm, BRA att jag inte såg den förbaskade ringklockan, guldstjärna till mig, kändes ju inte alls pinsamt. Och det värsta är, jag vet inte ens nu vilken eller vad som är ringklockan, imorgon ska vi åter. Haha, ska kanske stämpla mig själv blond eller nåt men jag behöver inte oroa mig mer om det först imorgon 07.30.
Bra start på enda dagen med sovmorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0