NOVEMBERS MÅSTE!


Need right now, Decléor Harmonie Dagkräm. Måste dock hitta mig en nattkräm också plus mer rengörning, varför tar det alltid slut sånt man verkligen behöver?


undefined
JA TACK, helst nyss. Endagslinser Acuvue moist radie 9 samt -3,25 och -3,00. Ja, jag vet, jag är blind!



Königs ridstövel 'sir'. (dock lack på bilden, jag vill ha vanliga orginella som amn putsar upp!) Mitt NÄSTA MÅSTE när mina har sagt sitt...





JA TACK! Jag fryser ju ihjäl här!


Plus ett par nya ridbyxor pikeur snälla. Sedan en supervarm vinterjacka och ack jag kommer inte på namnet, W? Anna, help me, vad heter märket på jackan jag ALLTID snodde av dig?!

Sedan lite serie o movies som vill has: Gossip girl S1,2,3 (box set*) Coco Chanel, Crank 1+2, x-men, osv osv ..
Det finns massa mer som skulle behövas skrivas upp men ack, ni skulle bli mörkrädda. Jag är det redan när jag insett att min försäkring dragit 88euro från mitt konto!? Men knivhugg mig i ryggen va, mysigt!m Ska dock kolla upp det, kändes mysko! Tjingelingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0