Tänd ett ljus o låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna


Min drömstatus har varit helt galen.
Jag har drömt mardrömmar i snart en vecka och det är inte såna att man vaknar upp och som ryser 'nämen usch vad obehaglig' nä istället vaknar jag upp väldigt äcklad av mig själv eftersom jag är helt sjukt svettig´, halvt panikslagen o pulsen påminner som sin starka rythm. Mer än en natt som duschen fått nattligt besök. Och drömmer jag inte mardrömmar vaknar jag med ett ryck och försöker för kung o fosterland att grabba tag i något eftersom i drömmen föll jag från stup-/klippa-/tak.. Just den där känslan av att falla och vakna med ett sånt ryck tycker jag personligen är ett av de obehagligaste sätt att vakna på.

Skicka mig some sweet dreams ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0