Och utan ett ljud, ditt hjärta i min hand, har jag tappat bort mitt språk



Svenskt godis som frukost är helt klart vad som gäller en söndag - speciellt när man har tillgång till det och gjort sig förtjänt av det. Löprundan i morse kändes rätt bra. Bra start på söndag! Över huvudtaget hade jag en bra start på söndagen innan löprundan, oväntat men rätt nice! Sedan att jag skulle plugga efter löprundan blev istället poff sleep är ju en annan femma. Så vi fortsätter dagen i nyttighetens tecken - mer godis, vouge, städa o plugga gesundheit. Jag lever i ett paradis!

Sedan hör jag rykten om SNÖ hemma i svea, jag är avensjuk så det finns inte ord att sätta på det! Jag önskar med allt jag är värd att detta regn förvandlas till snö, iallafall för idag på min lediga söndag. Give me a sign that you hear me. I don't ask for much.



Nyss var det, kent nu är det:
Nathalie Merchant- My skin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0