Ja, det ska vara Ellinor att lyckas med det



Hej! Mitt namn är Ellinor och kan, med handen på hjärtat, ärligt´talat utnämna mig själv till världsmästare i klanteri. Om det inte är en putsbox jag går rakt in och öppnar halva benet så är det skärsår till linsen till slå spöet i tanden typ. Idag, eller precis nyss, gjorde jag ett nytt trick - ramla från sängen.

Jag sitter här och pluggar i sängen, lägger undan pärmen, gnuggar ögonen och inser att ingenting kommer ändå fastna. När den tanken passerat så POFF ligger jag på golvet och så träffsäker som jag är träffar jag den ENDA vassa kanten i närheten av min säng. Denna mysiga upplevelse fick min rumpa/svanskota uppleva. Men för att få den sista, slutliga kryddan, liksom höjdpunkten av allt, så sträcker jag även hela jädrans högerbenet. Min reaktion var asgarv men samtisigt förbannade jag all smärta. Låg säker fem minuter i skrattblandad smärta. 

Så vill jag se mig själv i spegln imorgon? Troligen inte utan byxor som döljer en mest troligt helblårumpa! Plus att sträcka på benet känns inte som en top femma precis. Alltid häftigt att bli weltmeister i något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0