in my head ...


Seriöst alltså, det slår aldrig fel nu för tiden.
Jag spatserar lungt och fridfullt mot min lägenhet, allt känns liksom helt ok. Jag låser upp med nyckeln, öppnar dörren och POFF, panik kissnödig. Och det är inte sådär att man känner att det är på G så att säga, nej det är alltid samma sak - panik kissnödig. Kissa-nästan-på-mig-varning. Helt sjukt, jag förstår inte hur jäkla tvistad min hjärna egentligen är. Få av sig skorna är praktiskt nästan omöjligt.

Men ni vill givetvist inte höra om mina panik-kissnödighets problem. Men jag behövde få lätta på hjärtat och fråga, har någon samma problem som jag? Jag anser det som ett big big i-landsproblem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0