i just wanna let it go for a night, that will be the best memories

Vika tvätt ?

Studera ?

Diska ?

Städa ?



Motivationsvaran är svinhög varav att jag inte riktigt når den. Jag bör 'växa upp' några centimeter. Har ni förslag på växa upp piller lämna en kommentar. Men jag vill endast ha längre ben, nothing else matter. Har vi en deal? TACK!



Och fick VÄRLDENS nostalgi idag efter 'mina killar', kompis och saschi. Jag vill ut och dansa och skratta mig blå mer er. Vi haver ena super minnen tillsammans! Jag småler för mig själv varje gång jag tänker på det, dessa minnen får mig att må bättre...  Bästa av allt är att Saschi har flickvän nu, jag är så sjukt glad för hans skull för hon är verkligen supersöt :) (Bild från 2009, kompis, Elli, Saschi. Var förövrigt en grym partykväll. Jag säger bara JORDGUBBAR is tha shit! hihi.)

 


Kommentarer
Postat av: Kompis

Jordgubbar is the shit så länge Saschi håller sig på minst en armslängds avstånd ;)

2010-11-07 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0