Dag 7 – Min bästa vän/-ner.

Jag har en trio + 1 när det kommer till personer som vet mer om mig än somliga andra.

Anna Grunditz. Vi gick i samma klass i gymnasiet, andra året fann vi verkligen varandra o sedan dess har vi varit ett radarpar. Vi är egentligen rätt olika och Anna har vuxit så mycket som person under vår vänskap. Jag är så stolt över henne. Jag glömmer aldrig den dagen i tyskland när ett meddelande väntade på min svenska mobil 'Elli, du måste vara stolt över mig. Jag har köpt en RÖD handväska och en LILA sjal tack vare dig.' (Aldrig någonsin tidigare skulle hon ens tänk tanken på de färgerna.) Jag är så lycklig att hon finns i mitt liv, hon är verkligen den bästa och vi kan hitta på så mkt bus tillsammans. Vi kan prata om ALLT och hon pusslar så bra ihop mig. my greatest star.

Patrik Strandberg. Min storasyster, pappa och bästa kompis i ett! Detta är faktiskt den första personen som det verkligen varit en sjuhundrandes KLICK med. Tre månader hann vi spendera tillsammans men det kändes som att vi känt varandra hela livet! Vi har alltid kul tillsammans, hittar på galenskaper, en parkbänk kan omvandlas till surfingbrädor på noll tid, vem sa att det är tråkigt att handla? osv.Allt vi hittar på är spontant, galet och fruktansvärt underhållande! Gud vad jag saknar den tiden vi hade tillsammans. Han har verkligen lärt mig mycket!

Anna Taavola. Min Anna i tyskland. Söndagar på liederbach, greys, anna underbart roliga meddelanden när hon var i skolan, hästarna, team sweden, nalla jordgubbar, sushi osv osv. Hon har gått igenom allt, hon vet så mycket, hon lär mig saker ständigt, Anna+Elli o party är succé! Anna är flummig men även sjukt skärpt. Vi har traditioner tillsammans, vi har en vänskap som never ends!

Lis Elnerud. Manhemsksskolan 7B. Ständigt var vi tillsammans hela högstadiet. Vi var bekanta men kände absolut inte varandra innan men 7B gjorde en början på något nytt. Gud vilka minnen vi har tillsammans och som vi skrattat. Vi var rätt tajta. Kommer än idag ihåg hur 'sur' jag blev när hon berättade TVÅ veckor efter hon blivit tillsammans med hennes nuvarande fästman. Hahah. Det är helt galet hur tiden springer. Idag är vi tyvärr inte lika tajta men ack när vi träffas så fylls hela jag med glädje o värme. O även om det är sällan så är det alltid som att vi träffades igår senast.

Alla alla min underbara vänner därute, tro inte att jag glömt er. Ni är så fruktansvärt värdefulla för mig. Skulle kunna skriva hur mkt som helst om er alla men det skulle resultera i en uppslagsverks-tjock bok. Jag saknar er varje dag. Både mina svenskar o mina tyskar.


YOU ALL COLOUR MY WORLD !!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh... vad glad jag blev! SÖTNOS!

2010-11-29 @ 17:36:21
Postat av: Anonym

Yeah! En dag SKA vi surfa på riktigt! Puss!!!

2010-11-29 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0