ändrade planer, tjoff tjoff

Planen att fara till REAL för att handla gick i stöpet.
Min kvinnliga chef ringde och påminde mig om vilken tid jag skulle komma för marie idag. Hon missade dock att hon glömt fråga mig om barnvakt men gör mig just nu ingenting. Marie är söt o jag lär mig rätt mycket tyska och vad gör du inte för pengar! Men måste verkligen planera in att ta mig till antingen rewe eller real inom de närmsta dagarna, har inte varit in på matvaruaffär sedan gud vet när. Visst bra för min ekonomi för jag slösar ju inte massa på skit som godis men samtidigt står jag då också med noll att erbjuda mig själv. Tur att frukost och Lunch ingår i jobbet, då är det inte lika panik att ha ngt hemma.

Den som spar hon har.
Och spara är något jag måste göra med tanke på allt jag behöver köpa nytt. suck.
Ska strax gå till villan, tid för kvällsmat för marie och sedan högläsning, i rock at babysitting! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0