vad stoppar mig?

Hur kommer det sig att jag har så många drömmar som jag vill leva ut? Varför jag jag en av dem som inte föddes med stor pengahög som skulle spenderas på att uppleva världen? Utforska den, kasta sig ut på äventyr utan begränsningar. Det liksom kryper i kroppen när jag tänker på alla de saker som jag vill prova på, alla risker jag vill ta och se vad jag kan åstakomma. Jag menar jag tog mig till Tyskland, det är ett äventyr i sig, inte kunna ett ord tyska, inte känna någon förutom Anna, lämna allt hemma och bara kastade mig ut i det okända. Det är ju liksom det jag gillar - det okända, äventyret. Tyskland har börjat bli hemma nu, jag vill utforska. Givetvist vill jag inte sluta min utbildning men jag skulle så hemskt gärna vilja kunna, när jag har semester, fara på äventyr fast då vill jag ju samtidigt till Sverige också och se allt som hör där till. Jag ser ju endast den delen två gånger om året. Jag känner mig sliten av min viljas styrka.

Ge mig vingar så jag kan flyga!


deviantart.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0