take a walk on the wild side

Also ich bin ganz gut auf deutsch, wenn ich möchte.

Klassenarbeit Haltung, Ellinor Carlsson, Note: 1-

Alltså jag fick en etta på provet! Och systemet här i tyskland är att sexa är det sämsta och etta det bästa. Jag lever i chock, hur jag lyckades? Jag har ingen aning för det var detta prov jag trodde jag var så körd på eftersom vi var tvungna att skriva såååå mycket. Javisst, tyskan är väldigt lustig att läsa MEN läraren förstod i överlag att jag visste men kanske inte kunde få ut allt korrekt i skrift. Jag är så överraskad! Jag har fått min första etta! Grejen är väl den att nu vill jag ha det på alla prov vilket är typ omöjligt men det är mitt mål. Tysk beridar examen i sikte!

Bara för att göra en 'in your face': Jag hade 38/40 poäng, Daniel hade 39/40 (Daniel är tysk och har inte språket som handikapp. höhö)




Förresten sa jag hade jag fått 1- på Haltungs provet i skolan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0